Donează acum!

Donațiile dumneavoastră ne vor ajuta să schimbăm viețile copiilor!

Donează acum

Cu ce ne ocupăm?

Urmărim înlocuirea sistemului instituțional de protecție a copilului cu un sistem bazat pe conceptul familial.

Manuale și publicații Rapoarte anuale

Media

Publicat de Alina in: 12 Septembrie 2013

Prezenţa în media este cheia şi motorul oricărei reforme sau schimbări majore în societate. Fără susţinerea partenerilor din domeniul media tradiţional sau digital, importanţa schimbărilor produse sau încă necesare pentru reforma modului în care avem grijă de cei mai vulnerabili copii ai societăţii noastre nu va fi vizibilă şi nu va produce o schimbare de atitudine şi mentalitate.

 

Găsiţi în această secţiune cele mai importante parteneriate media ale HHC România. Este vorba atât de publicaţii print şi digitale, dar şi de agenţii sau furnizri de servicii care ne-au ajutat în mod repetat şi ne-au sprijinit benevol în derularea campaniilor şi evenimentelor din ultimii 2 ani:

 

 

Parteneri Strategici

Ei au avut cea mai mare influenţă asupra creşterii vizibilităţii HHC în România, atât cantitativ cât şi calitativ. Sute de mii de oameni văd, citesc despre HHC şi interacţionează cu noi fiindcă aceşti parteneri media ne-au oferit o parte semnificativă din timpul şi experienţa lor în beneficiul programelor sociale ale Hope and Homes for Children Romania:

 


 

ProTVProTV este încă din 2010 un partener apropiat al proiectelor noastre. Şi asta nu doar prin platforma TV prin care s-au difuzat ştiri şi spot-uri HHC, ci şi prin portofoliul grupului MediaPro care a preluat campaniile noastre şi le-a promovat pe online, radio şi TV. MediaPro şi ProTV continuă astfel să fie catalizatori importanţi ai informaţiilor din domeniul social cu o selecţie frumoasă de materiale relevante pentru informarea publicului despre nevoile cu care se confruntă păturile cele mai vulnerabile ale societăţii noastre. 

 


 

Quartz MediaQuartz Media a început colaborarea cu HHC în 2012 şi a avut un impact hotărâtor în promovarea activităţilor fundaţiei şi în crearea de noi contacte în domeniul media. Unele din cele mai frumoase materiale de promovare ale HHC au fost realizate prin efortul inimoasei echipe Quartz Media iar evenimentul principal de vizibilitate "Gala Twin Art" nu ar fi fost posibil fără iniţiativa, sprijinul şi experienţa lor.

 


 

Zelist - Tree WorksTreeworks, prin platforma de monitorizare a prezenţei online "Zelist", a devenit în 2013 o componentă vitală în dezvoltarea vizibilităţii şi eficientizării comunicării Hope and Homes for Children România. Faptul că cei de la Zelist au o frumoasă experienţă în a sprijini sectorul non-profit prin parteneriate pro-bono, ajută la profesionalizarea rapidă a prezenţei online. Faptul că prin Zelist ştim în fiecare zi câte persoane urmăresc noutăţile şi postările HHC ne-a ajutat enorm să ne cizelăm mesajul campaniilor.

 

 

 

 

Parteneri

Ei au publicat în mod repetat materiale promoţionale şi ştiri HHC şi ne-au susţinut necondiţionat evenimentele, ori de câte ori a fost posibil, crezând în importanţa mesajului despre nevoia reformării sistemului de protecţie a copilului din România:

 

 

          TVR          Money.ro

 

Capital          Acasa TV          Forbes Romania

 

Digi24            Ateneul Roman

 

 

 

 

Susţinători

 

Business24      Dilema        Sapte Seri        Webcultura

 

Catavencii        Cariere Online

 

 

 


Înapoi